onsdag 1 mars 2017

Det enklaste









Ledig onsdag och jag känner mig fortfarande fram hur den här bloggformen ska se ut. Bara bilder? Lite text, mycket text eller ingen alls. Det enklaste är ju så klart bara bilder. Då slipper jag tänka. Men det blir kanske inte lika "personligt" utan en röst i bloggen. Fast vill jag vara personlig?  Jo, det vill jag nog men jag bestämmer inget idag. Eller imorrn. Eller inte alls.

Kram på er.


#bord#vintage#lampa#flos265#storljuslykta#tinek#urnor#vintage


1 kommentar:

  1. Jag älskar dina bilder, och kommer orden så gör dom. Annars är det fint ändå! Kan ju bero på vad man känner för den dagen eller om bilderna talar för sig själva ♡

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin